Liczne zmiany w nowej klasie S

Z dniem 3 Lutego 2014 jest zmiana roku produkcji (kod 805) z serii W222.
Do tego są liczne zmiany w sprzęt, akcesoria, farby, silnik i oczywiście ceny, które są dostosowane do rynku. Do oferty trafi jednostka S300 BlueTEC Hybrid zasilanym układem napędowym znanym z E klasy Mercedesa. Jest to jednostka 4 cylindrowa o pojemności 2.1 litra i mocy 204 koni oraz jednostka elektryczna o mocy 27 koni mechanicznych. Razem generują moc 231 koni mechanicznych.
Za przeniesienie napędu na tylną oś odpowiadać będzie 7 biegowa skrzynia automatyczna.
Jednostka ta ma przyzwoite osiągi 7.6 sekund do setki, prędkość maksymalna 240 km/h.
Według informacji Mercedes wersja ta ma spalać 4,4 l/100km. Ceny modelu startują od 370 tysięcy 400 złotych za wersję krótką.

Ponadto do S klasy dołączą nowe gamy silnikowe:
- wysokoprężna jednostka S350 BlueTEC z napędem na obie osie 4MATIC, napędzana silnikiem V6 o mocy 258 KM (od 381 400zł)
- jednostka S600 wyposażona w silnik V12 Bi-turbo o mocy 530KM (ceny na rynku niemieckim od 164 279,50 euro)
- najmocniejszy wariant S65 AMG również z silnikiem V12 bi-turbo dysponujący mocą 630 KM (ceny w Niemczech od 234 906 euro)

Dodatkowo w nowej klasie S wzbogaci się o podgrzewaną przednią szybę, gładzik ułatwiający sterowanie multimediami, wyświetlacz Head-Up, a także dwie nowe tonacje kolorystyczne wnętrza beżowo-szare oraz beżowo-czerwoną.

Poza tym oferta flagowej limuzyny Mercedesa wzbogaci się o nieoferowane wcześniej elementy wyposażenia: podgrzewaną przednią szybę, ułatwiający sterowanie multimediami gładzik i wyświetlacz typu head-up, a także o dwie nowe tonacje kolorystyczne wykończenia wnętrza - beżowo-szarą oraz beżowo-czerwoną.

Czytaj więcej na http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/nowosci/news-klasa-s-z-4-cylindrowym-dieslem,nId,1100633?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Poza tym oferta flagowej limuzyny Mercedesa wzbogaci się o nieoferowane wcześniej elementy wyposażenia: podgrzewaną przednią szybę, ułatwiający sterowanie multimediami gładzik i wyświetlacz typu head-up, a także o dwie nowe tonacje kolorystyczne wykończenia wnętrza - beżowo-szarą oraz beżowo-czerwoną.

Czytaj więcej na http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/nowosci/news-klasa-s-z-4-cylindrowym-dieslem,nId,1100633?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Ponadto, do gamy silnikowej klasy S dołączą:

  • wysokoprężna odmiana S 350 BlueTEC z napędem na obie osie 4Matic, napędzana 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM (od 381 400 zł)
  • topowa wersja cywilna S 600 z 6-litrową jednostką V12 biturbo o mocy 530 KM (ceny w Niemczech od 164 279,50 euro, w Polsce na razie nieznane)
  • najmocniejszy wariant S 65 AMG, również z 6-litrowym agregatem V12 biturbo - tym razem o mocy 630 KM (ceny w Niemczech od 234 906 euro, w Polsce na razie nieznane)


Czytaj więcej na http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/nowosci/news-klasa-s-z-4-cylindrowym-dieslem,nId,1100633?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Ponadto, do gamy silnikowej klasy S dołączą:

  • wysokoprężna odmiana S 350 BlueTEC z napędem na obie osie 4Matic, napędzana 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM (od 381 400 zł)
  • topowa wersja cywilna S 600 z 6-litrową jednostką V12 biturbo o mocy 530 KM (ceny w Niemczech od 164 279,50 euro, w Polsce na razie nieznane)
  • najmocniejszy wariant S 65 AMG, również z 6-litrowym agregatem V12 biturbo - tym razem o mocy 630 KM (ceny w Niemczech od 234 906 euro, w Polsce na razie nieznane)


Czytaj więcej na http://www.magazynauto.pl/wiadomosci/nowosci/news-klasa-s-z-4-cylindrowym-dieslem,nId,1100633?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Komentarze

Popularne posty