Mercedes S500 L 4MATIC
Dzisiaj chcę wam pokazać, niezwykły samochód! Najbardziej zaawansowany technicznie, określany mianem najlepszego samochodu na świecie, nie posiadający ani jednej żarówki.
Jest to najnowszy Mercedes klasy S w wersji S500 L 4MATIC. Jakiś czas temu będąc w Krakowie, przy okazji poszedłem zobaczyć do salonu Mercedes-Benz nową klasę S.
To co zobaczyłem, nie wierzyłem własnym oczom! W oddali stoi Nowa klasa S w jednostce silnikowej S500 L 4MATIC, gdy podszedłem bliżej samochodu, zrobił na mnie tak ogromne wrażenie jak mało co.
Ten samochód jest duży, masywny. Ja osobiście mógłbym koło niego stać godzinami i zachwycać się różnymi detalami i szczegółami. Ma coś w sobie magnetyzującego. Zwłaszcza iż model ten jest z pakietem AMG i 20' calowymi obręczami wieloramiennymi AMG. Duże koła wyglądają rewelacyjnie w tej klasie.
Prezentowana S klasa jest w kolorze błękit kawansytu metalik (kod 890) z skórą nappa Exklusiv w kolorze beżu satynowego/ brązowym espresso (kod 505).
Nad detalami we wnętrzu mógłbym rozmawiać godzinami, wszystko w środku jest tak piękne, ta cała konsola, przetłoczenia, deska rozdzielcza obszyta skórą, boczki drzwi, szwy, przyciski, rączki nad głowami obszyte materiałem designo Dinamica, podsufitka również.
Gdy wsiadłem po raz pierwszy do tego samochodu, żal było mi czego kolwiek dotykać, to jest wszystko tak ładne, że mnie osobiście było szkoda dotykać, aby nie ubrudzić, pomimo że miałem czyste dłonie. ;-) Niby to tylko samochód, ale nie dla mnie. To luksusowy samochód.
We wnętrzu jest bardzo dużo miejsca, przestronne, nie czułem się przytłoczony tą wielkością, fotele bardzo wygodne, skóra miękka, delikatna w dotyku. Pachnie luksusem i dużą kasą, jednak ten zapach jest tak przyjemny, że chciałbym go zapamiętać...
Kierownica budzi wiele wśród miłośników motoryzacji kontrowersji, ale powiem wam, gdy usiadłem za jej sterami, jest tak ładna, dobrze się trzyma w rękach, nie jest za duża, ani za mała, po prostu idealnie komponuje się z całością wnętrza.
Z tyłu, jak to w S klasie w wersji long, mamy dużo więcej miejsca w porównaniu do wersji krótkiej.
Fotele przednie i tylne są elektrycznie regulowane, podgrzewane, wentylowane oraz wielokonturowe z pamięcią ustawień. W tym samochodzie jest wszystko regulowane elektrycznie. W samym wnętrzu jest ponad 100 siłowników!
Osobiście nie byłem przekonany do tego koloru, wydawało mi się że jest zbyt błękitny, za jasny, ale powiem jedno gdybym miał kupować taki samochód to tylko w takiej konfiguracji.
Samochód posiada silnik V8 podwójnie doładowany generujący mocą 455 koni mechanicznych. Pojemność silnika wynosi 4663 cm3. Moment obrotowy 700 NM dostępny od 1800-3500 obrotów na minutę. Samochód jest z napędem na 4 koła 4MATIC rozdzielając moc w stosunku 45:55 na oś przednią i tylną.
Przyśpieszenie do setki wynosi 4.8 sekundy.
Cena tego samochodu w prezentowanej konfiguracji wynosi ponad 700 tysięcy.
Kwota zaporowa dla wielu ludzi, ale gdybym tylko posiadał wystarczającą ilość pieniędzy, z pewnością chciałbym być właścicielem tego luksusowego samochodu.Całe szczęście marzenia nic nie kosztują. ;-)
Podsumowując, chciałbym powiedzieć jedno, że żal było wysiadać z tego samochodu, można czuć się wyjątkowym jeżdżąc takim samochodem...
Składam serdeczne podziękowania za możliwość sfotografowania i udostępnienia samochodu, dla salonu: Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp. k., Kraków, ul. Armii Krajowej 17.
Zdjęcia prezentowane są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie, modyfikowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy, zgody.
Jest to najnowszy Mercedes klasy S w wersji S500 L 4MATIC. Jakiś czas temu będąc w Krakowie, przy okazji poszedłem zobaczyć do salonu Mercedes-Benz nową klasę S.
To co zobaczyłem, nie wierzyłem własnym oczom! W oddali stoi Nowa klasa S w jednostce silnikowej S500 L 4MATIC, gdy podszedłem bliżej samochodu, zrobił na mnie tak ogromne wrażenie jak mało co.
Ten samochód jest duży, masywny. Ja osobiście mógłbym koło niego stać godzinami i zachwycać się różnymi detalami i szczegółami. Ma coś w sobie magnetyzującego. Zwłaszcza iż model ten jest z pakietem AMG i 20' calowymi obręczami wieloramiennymi AMG. Duże koła wyglądają rewelacyjnie w tej klasie.
Prezentowana S klasa jest w kolorze błękit kawansytu metalik (kod 890) z skórą nappa Exklusiv w kolorze beżu satynowego/ brązowym espresso (kod 505).
Nad detalami we wnętrzu mógłbym rozmawiać godzinami, wszystko w środku jest tak piękne, ta cała konsola, przetłoczenia, deska rozdzielcza obszyta skórą, boczki drzwi, szwy, przyciski, rączki nad głowami obszyte materiałem designo Dinamica, podsufitka również.
Gdy wsiadłem po raz pierwszy do tego samochodu, żal było mi czego kolwiek dotykać, to jest wszystko tak ładne, że mnie osobiście było szkoda dotykać, aby nie ubrudzić, pomimo że miałem czyste dłonie. ;-) Niby to tylko samochód, ale nie dla mnie. To luksusowy samochód.
We wnętrzu jest bardzo dużo miejsca, przestronne, nie czułem się przytłoczony tą wielkością, fotele bardzo wygodne, skóra miękka, delikatna w dotyku. Pachnie luksusem i dużą kasą, jednak ten zapach jest tak przyjemny, że chciałbym go zapamiętać...
Kierownica budzi wiele wśród miłośników motoryzacji kontrowersji, ale powiem wam, gdy usiadłem za jej sterami, jest tak ładna, dobrze się trzyma w rękach, nie jest za duża, ani za mała, po prostu idealnie komponuje się z całością wnętrza.
Z tyłu, jak to w S klasie w wersji long, mamy dużo więcej miejsca w porównaniu do wersji krótkiej.
Fotele przednie i tylne są elektrycznie regulowane, podgrzewane, wentylowane oraz wielokonturowe z pamięcią ustawień. W tym samochodzie jest wszystko regulowane elektrycznie. W samym wnętrzu jest ponad 100 siłowników!
Osobiście nie byłem przekonany do tego koloru, wydawało mi się że jest zbyt błękitny, za jasny, ale powiem jedno gdybym miał kupować taki samochód to tylko w takiej konfiguracji.
Samochód posiada silnik V8 podwójnie doładowany generujący mocą 455 koni mechanicznych. Pojemność silnika wynosi 4663 cm3. Moment obrotowy 700 NM dostępny od 1800-3500 obrotów na minutę. Samochód jest z napędem na 4 koła 4MATIC rozdzielając moc w stosunku 45:55 na oś przednią i tylną.
Przyśpieszenie do setki wynosi 4.8 sekundy.
Cena tego samochodu w prezentowanej konfiguracji wynosi ponad 700 tysięcy.
Kwota zaporowa dla wielu ludzi, ale gdybym tylko posiadał wystarczającą ilość pieniędzy, z pewnością chciałbym być właścicielem tego luksusowego samochodu.Całe szczęście marzenia nic nie kosztują. ;-)
Podsumowując, chciałbym powiedzieć jedno, że żal było wysiadać z tego samochodu, można czuć się wyjątkowym jeżdżąc takim samochodem...
Składam serdeczne podziękowania za możliwość sfotografowania i udostępnienia samochodu, dla salonu: Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp. k., Kraków, ul. Armii Krajowej 17.
Zdjęcia prezentowane są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich kopiowanie, modyfikowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy, zgody.
Komentarze
Prześlij komentarz