Mercedes-Benz S 500 L 4MATIC W221
W segmencie aut luksusowych, mamy do wyboru mocnych rywali, spośród których każdy wybierze coś odpowiedniego dla siebie.
Bmw serii 7, Lexus LS, Audi A8, Porsche Panamera, Jaguar XJ, VW Phaeton...
Dla wielu nabywców, między innymi dla mnie Mercedes kojarzy się z prestiżem, luksusem i materiałami najwyższej jakości. Tak też pozostało w klasie S, czyli topowej limuzynie spod znaku gwiazdy, która od lat udowadnia że jest najlepszym samochodem na świecie. Każda generacja S klasy miała coś jako pierwsza co konkurencja prędzej czy później podchwytywała.
Nowinki technologiczne, elegancja, prezencja, wysoki komfort podróżowania i osiągi adekwatne do klasy.
Na wstępie, chciałbym serdecznie podziękować za życzliwość, fachowość oraz uczciwość firmie:
Auto-Metys w Myszkowie, za pomoc w realizacji testu luksusowego samochodu.
Marka: Mercedes-Benz
Model: S 500 4MATIC BlueEFFICIENCY L: 520 500 PLN
Silnik: 500 (4663 cm3, benzynowy, widlasty, 8-cylindrowy, podwójnie turbodoładowany - bi-turbo)
Moc maksymalna: 435 KM (320 KW) przy 6000 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 700 Nm w zakresie od 1800 do 3500 obr./min.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,0 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na cztery koła, stały 4MATIC (AWD)
Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna
Lakier: Czerń obsydianu metalik (LU_197) 0 PLN
Obręcze kół 20 calowe z metali lekkich AMG - 5 podwójnych ramion 50,8 cm
(20") - 4 234 PLN
Tapicerka tapicerka skórzana PASSION beż sahary/czarna
Pakiet AMG : 33.591 PLN
Warto wspomnieć o sercu Mercedesa, napędza go 8 cylindrowy silnik o nieprawdopodobnej łagodności pracy silnika. Jest niesłyszalny przy niskich prędkościach. Słychać tylko delikatny bulgot charakterystyczny dla jednostek V8. Jest to silnik na bezpośrednim wtrysku paliwa, co dodatkowo zmniejsza apetyt na paliwo. Spalanie poza miastem kształtuje się na poziomie 9-10 litrów, w mieście już apetyt nieco rośnie, pojemność silnika robi swoje. Samochód ma potężny moment obrotowy 700NM, zbiera się z każdej prędkości bez najmniejszego wysiłku i z niesamowitą łagodnością.
W dzisiejszym poście chciałbym pokazać Wam, niezwykły samochód, a mianowicie Ikonę Lokomocji.
Jest to S klasa seria W221, czyli poprzedniczka obecnej serii W222.
Był to samochód produkowany od 2005 roku do 2013 roku.
Model ten przeszedł face-lifting w 2009 roku.
Stylistyka została mocno zaczerpnięta od luksusowego Maybacha.
Samochód jest dostępny z dwoma rozstawami osi, ja miałem do dyspozycji wersję długą.
Wersja krótka: 5079 mm i długa wersja: 5209 mm, szerokość samochodu wynosi: 1872 mm, wysokość 1473 mm. Pojemność zbiornika paliwa w zależności od wersji 83-90 litrów, w wersji długiej 90 litrów. Pojemność bagażnika 560 litrów.
O tym wyposażeniu nie trzeba pisać zbyt wiele, wszyscy wiemy co to jest za samochód.
Posiada wszystko co najlepsze, aktywny tempomat Distronic Plus, system Night Vision (noktowizor pokazujący wszystko to co znajduje się przed samochodem), asystenta rozpoznawania znaków drogowych oraz system rozpoznawania pasu ruchu.
W tym konkretnym egzemplarzu zamontowany jest system najwyższej klasy - Bang&Olufsen (40.083 PLN), który nie tylko dużo kosztował, ale też świetnie gra.
Samochód posiada w standardzie pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC, z różnymi ustawieniami twardości zawieszenia. Posiada tryby: comfort i sport oraz tryb ustawień osobistych.
Wszystkie 4 fotele są elektrycznie regulowane, podgrzewane, wentylowane, w przednim rzędzie dodatkowo są wyposażone w pamięć ustawień i masaże. O nawigacji, DVD, elektrycznych roletach, czujnikach parkowania, kamerze cofania nie trzeba wspominać, to wszystko już jest na pokładzie tego samochodu. Ciekawą rzeczą jest czterostrefowa klimatyzacja która wymagała dopłaty do wersji długiej oraz ogrzewanie postojowe sterowane pilotem.
Skórzana tapicerka perforowana wysokiej jakości, drewniane wykończenia, materiał dywaników - wszystko to zasługuje na wyrazy najwyższego uznania, podobnie jak jakość montażu. Tutaj wszystko ma swoje miejsce, nic nie stuka, nic nie puka. Spasowanie materiałów jest bardzo dokładne.
Podsumowując, klasa S jest uznawana za najbardziej reprezentacyjny samochód. Ze swoją długą historią, dystyngowaną linią, jest synonimem prawdziwego luksusu.
Jest to wspaniały i niezwykły samochód, aż żal z niego wysiadać, wszystko jest piękne, że chciało by się podróżować bez końca. Mocny motor, napęd na cztery koła, odpowiedni zapas mocy.
Klasa S zawsze wyznaczała standardy i miary w swojej klasie tak też jest w tym przypadku.
Dlatego nie istnieje żaden inny samochód, który ucieleśniał by pojęcie "luksusowa limuzyna", tak jak klasa S.
Bmw serii 7, Lexus LS, Audi A8, Porsche Panamera, Jaguar XJ, VW Phaeton...
Dla wielu nabywców, między innymi dla mnie Mercedes kojarzy się z prestiżem, luksusem i materiałami najwyższej jakości. Tak też pozostało w klasie S, czyli topowej limuzynie spod znaku gwiazdy, która od lat udowadnia że jest najlepszym samochodem na świecie. Każda generacja S klasy miała coś jako pierwsza co konkurencja prędzej czy później podchwytywała.
Nowinki technologiczne, elegancja, prezencja, wysoki komfort podróżowania i osiągi adekwatne do klasy.
Na wstępie, chciałbym serdecznie podziękować za życzliwość, fachowość oraz uczciwość firmie:
Auto-Metys w Myszkowie, za pomoc w realizacji testu luksusowego samochodu.
Marka: Mercedes-Benz
Model: S 500 4MATIC BlueEFFICIENCY L: 520 500 PLN
Silnik: 500 (4663 cm3, benzynowy, widlasty, 8-cylindrowy, podwójnie turbodoładowany - bi-turbo)
Moc maksymalna: 435 KM (320 KW) przy 6000 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 700 Nm w zakresie od 1800 do 3500 obr./min.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,0 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na cztery koła, stały 4MATIC (AWD)
Nadwozie: 4-drzwiowa limuzyna
Lakier: Czerń obsydianu metalik (LU_197) 0 PLN
Obręcze kół 20 calowe z metali lekkich AMG - 5 podwójnych ramion 50,8 cm
(20") - 4 234 PLN
Tapicerka tapicerka skórzana PASSION beż sahary/czarna
Pakiet AMG : 33.591 PLN
Warto wspomnieć o sercu Mercedesa, napędza go 8 cylindrowy silnik o nieprawdopodobnej łagodności pracy silnika. Jest niesłyszalny przy niskich prędkościach. Słychać tylko delikatny bulgot charakterystyczny dla jednostek V8. Jest to silnik na bezpośrednim wtrysku paliwa, co dodatkowo zmniejsza apetyt na paliwo. Spalanie poza miastem kształtuje się na poziomie 9-10 litrów, w mieście już apetyt nieco rośnie, pojemność silnika robi swoje. Samochód ma potężny moment obrotowy 700NM, zbiera się z każdej prędkości bez najmniejszego wysiłku i z niesamowitą łagodnością.
W dzisiejszym poście chciałbym pokazać Wam, niezwykły samochód, a mianowicie Ikonę Lokomocji.
Jest to S klasa seria W221, czyli poprzedniczka obecnej serii W222.
Był to samochód produkowany od 2005 roku do 2013 roku.
Model ten przeszedł face-lifting w 2009 roku.
Stylistyka została mocno zaczerpnięta od luksusowego Maybacha.
Samochód jest dostępny z dwoma rozstawami osi, ja miałem do dyspozycji wersję długą.
Wersja krótka: 5079 mm i długa wersja: 5209 mm, szerokość samochodu wynosi: 1872 mm, wysokość 1473 mm. Pojemność zbiornika paliwa w zależności od wersji 83-90 litrów, w wersji długiej 90 litrów. Pojemność bagażnika 560 litrów.
O tym wyposażeniu nie trzeba pisać zbyt wiele, wszyscy wiemy co to jest za samochód.
Posiada wszystko co najlepsze, aktywny tempomat Distronic Plus, system Night Vision (noktowizor pokazujący wszystko to co znajduje się przed samochodem), asystenta rozpoznawania znaków drogowych oraz system rozpoznawania pasu ruchu.
W tym konkretnym egzemplarzu zamontowany jest system najwyższej klasy - Bang&Olufsen (40.083 PLN), który nie tylko dużo kosztował, ale też świetnie gra.
Samochód posiada w standardzie pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC, z różnymi ustawieniami twardości zawieszenia. Posiada tryby: comfort i sport oraz tryb ustawień osobistych.
Wszystkie 4 fotele są elektrycznie regulowane, podgrzewane, wentylowane, w przednim rzędzie dodatkowo są wyposażone w pamięć ustawień i masaże. O nawigacji, DVD, elektrycznych roletach, czujnikach parkowania, kamerze cofania nie trzeba wspominać, to wszystko już jest na pokładzie tego samochodu. Ciekawą rzeczą jest czterostrefowa klimatyzacja która wymagała dopłaty do wersji długiej oraz ogrzewanie postojowe sterowane pilotem.
Skórzana tapicerka perforowana wysokiej jakości, drewniane wykończenia, materiał dywaników - wszystko to zasługuje na wyrazy najwyższego uznania, podobnie jak jakość montażu. Tutaj wszystko ma swoje miejsce, nic nie stuka, nic nie puka. Spasowanie materiałów jest bardzo dokładne.
Podsumowując, klasa S jest uznawana za najbardziej reprezentacyjny samochód. Ze swoją długą historią, dystyngowaną linią, jest synonimem prawdziwego luksusu.
Jest to wspaniały i niezwykły samochód, aż żal z niego wysiadać, wszystko jest piękne, że chciało by się podróżować bez końca. Mocny motor, napęd na cztery koła, odpowiedni zapas mocy.
Klasa S zawsze wyznaczała standardy i miary w swojej klasie tak też jest w tym przypadku.
Dlatego nie istnieje żaden inny samochód, który ucieleśniał by pojęcie "luksusowa limuzyna", tak jak klasa S.
Fajny ale w środku dziwny taki.
OdpowiedzUsuńPolecam: https://elektromaniacy.pl/pl/menu/noktowizory-351.html
Sprawdzony serwis klimatyzacji w Krakowie - gdzie warto się wybrać? Znacie ten - https://www.irmarserwis.pl/oferta/serwis-klimatyzacji ? Ewentualnie które jeszcze warto wziąć pod uwagę?
OdpowiedzUsuń