Porsche Taycan Turbo
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem oficjalne zdjęcia nowego Taycana to przyznaję, że nie byłem przekonany do tego auta. Widząc go na żywo w mieniącym się lakierze Volcano Grey Metallic z kontrastującym jasnym wnętrzem Black/Crayon, postanowiłem bliżej się mu przyjrzeć w salonie Porsche Centrum Katowice. Marka słynie z wybitnych osiągów, świetnych silników typu bokser i z legendarnego modelu 911. Taycan Turbo jest zupełnie nowym w pełni elektrycznym samochodem w gamie modelowej marki Porsche. Został on wyposażony w dwa silniki elektryczne, które generują moc od 625 KM do 680 KM w trybie overboost z systemem Launch Control. Pierwszy silnik umieszczony jest z przodu i przekazuje moc na przednią oś, tylny silnik z kolei na tylną oś. Do pierwszej setki „prosiak” rozpędza się w 3,2 sekundy. Zasięg prezentowanego modelu według zapewnień producenta kształtuje się na poziomie od 381 do 450 kilometrów. Wszystko uzależnione jest jednak od wielu różnych czynników, takich jak: warunki atmosferyczne, pogodowe oraz ilość włączonych funkcji w samochodzie.
Zaglądając do wnętrza tego auta widać, że kabina pasażerska została doskonale przemyślana pod każdym względem. Jasna tapicerka skórzana jest bardzo delikatna w dotyku, świetnie współgra z czarną podsufitką a materiały wykończeniowe i detale są gustowne. Siadając na fotelu kierowcy przed naszymi oczami ukazuje się trójramienna kierownica, która znana jest z innych modeli marki, a najważniejsze informacje są wyświetlane na zakrzywionym ekranie firmy LG. Drugi wyświetlacz został umieszczony w górnej części konsoli i służy do obsługi multimediów oraz nawigacji, trzeci umieszczony jest w dolnej części konsoli i odpowiada za sterowanie klimatyzacją. Producent zdecydował się pozbawić samochód większości manualnych przycisków a pozostawił tylko te, które są niezbędne. Kilka z nich znajdziemy na trójramiennej kierownicy oraz w okolicy konsoli wybieraka skrzyni biegów. Zamontowane wyświetlacze dotykowe do których nie miałem przekonania, są gustownie wkomponowane w deskę rozdzielczą oraz są intuicyjne w swojej obsłudze. Podsumowując, moim zdaniem Porsche Taycan Turbo jest perfekcyjnym autem. W cenniku model ten kosztuje 653 000 zł. Prezentowany egzemplarz wyceniony został na kwotę 823 980 zł.
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-techniczne/
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-technicz
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-techniczne/
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-techniczne/
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-techniczne/
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/test-porsche-taycan-turbo-elektryczne-porsche-test-cena-zasieg-dane-technic
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńPiękny samochód, elegancki, robi wrażenie. Nie na każdego kieszeń niestety tylko. Ale możemy o swoje auta dbać na tyle by cieszyły oko jak to Porsche. Sprzątanie w środku, mycie karoserii czy silnika http://waxoyl.pl/mycie-silnika/ i auto od razu zyskuje na wartości.
OdpowiedzUsuńPorsche marzenie. Może kiedyś się uda spełnić. Zgadzam się, że o swoje auto trzeba dbać jak najlepiej to wtedy jakaś namiastka takiej bryczki jest. Mnie czeka wymiana opon i z tego co widzę to te opony poznań są najlepsze w moim mieście, zarówno nowe jak i używane mają w ofercie. Dobiorą odpowiednie do każdego auta.
OdpowiedzUsuńŚwietne auto. Moja znajoma też ma porsche ale trzeba było je lekko dopracować. Było kilka rys, wgnieceń, warto było je usunąć aby samochód lepiej wyglądał. Usuwanie wgnieceń bez lakierowania można wykonać co jest obecnie bardzo dobrym pomysłem. Samochód nie straci na wartości, lakier nie będzie w ogóle uszkodzony. Wystarczy polerowanie.
OdpowiedzUsuń